Kursor

GRY

środa, 2 września 2015

Sowa

Kochani,
Na początek chciałam usprawiedliwić swoją nieobecność. Otóż, moja babcia ma raka, pod koniec wakacji miała amputację ręki w specjalnej klinice w Warszawie (mieszkamy 500 km od Wawy). Nie mogłam (mogliśmy, ja z rodzicami), puścić jej tam samej, zwłaszcza, ze na domiar złego złamała rękę (tę do amputacji) i drugą ręką musiała trzymać tę, więc praktycznie została bez rąk. Operacja się udała, wszystko jest już dobrze i w ogóle jestem szczęśliwa, więc bez większych problemów (oprócz tego, że te gnidy z ministerstwa przesunęły egzaminy na 18 a materiału jest od groma i ciut ciut, a chcę się dostać do mojego wymarzonego liceum, więc nauka na pierwszym miejscu) mogę kontynuować opowiadanie. Chcę bardzo podziękować Essentia Lepore za wspaniałe oceny moich rozdziałów. Bardzo mi pomogły. W sumie, śmiałam się czytając je, bo tak samo uważałam, ale potrzebowałam, by ktoś dał mi kopa w tyłek, bym wreszcie wzięła się za poprawę ich (i zmierzamy do sedna). Także, naprawdę bardzo Ci kochana dziękuję! Nie mam pojęcia jak Ci mogę podziękować (oczywiście, Twojego bloga przeczytam, na razie przeczytałam 1 rozdział, zapowiada się super xD) Rzecz jasna z innych komentarzy również bardzo, bardzo się cieszę! Nie to, ze ich nie doceniam xD Jestem Wam bardzo wdzięczna, że komentujecie, to bardzo motywuje ^^ A komentarze są przecudowne <3 Pamiętajcie, że jeśli coś się Wam nie spodobało, to nie bójcie się napisać :-D Nie będę teraz dziękowała każdemu z osobna za komentarz (iż, gdyż, ponieważ, zrobię to jak napiszę i dodam tutaj epilog ^^) i przejdę do sedna. Essentia Lepore skomentowała każdy rozdział od początku do końca, dzięki temu wiem co dokładnie poprawić, więc wreszcie zebrałam się i chcę to zrobić. Jest ich jednak 18, więc troszkę mi to zajmie. No i tutaj moje pytanie. Czy najpierw dodać rozdział 19 i zacząć poprawiać czy pierw poprawić, a potem dodać rozdział? Zmiany nie będą jakieś ogromne i fabuły nie zmienią (a jak zmienią to napiszę, że w tym i tym rozdziale dodałam to i to, żeby nie było :-) ), ale dodam opisy, których w pierwszych rozdziałach wcale nie ma, a w innych jest ich śmiesznie mało xD Po boku widać ankietę i bardzo prosiłabym, żebyście zagłosowali. Głosować można do ... do którego? Hmm, może do 15 września ? :-) Chociaż wydaje mi się, że i tak znam wynik, to jednak nic nie zaszkodzi jej zrobić :-D
DObra... chyba to wszystko, więc jeszcze raz, bardzo proszę o głosy :-)
Buziaki ;-**

11 komentarzy:

  1. RoztrzepanaJakNikt2 września 2015 22:43

    Kochana nie spiesz sie.... Ciesze sie, ze z twoja babcia juz wszystko wporzadku....Jesli zas chodzi o rozdzial to mysle, ze mozesz spokojnie go napisac i poprawiac.... poczekamy jeszcze chwilke ;)
    Powodzenia i weny

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybacz spam, ale nie masz zakładki.
    http://lucjusz-i-miona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochanie! Co się dzieje i gdzie jesteś? Jeśli zrezygnowałaś z blogowania, to przynajmniej napisz. Nie ukrywam, że tęsknie za Tobą i za Twoim opowiadaniem. Mam nadzieję, że z babcią jest już wszystko okej. Pozdrawiam, całuję i ściskam :* :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zrezygnowałam, chcę dalej pisać, ale od dawna nie wchodziłam na bloga, dlatego nie dałam znaku życia. Moja babcia... nie żyje. Zmarła 13 listopada... Jej stan pogarszał się, lekarze mówili, że to kwestia dni, tygodni, my się nie poddawaliśmy, ale mieli rację... Po prostu nie byłam wstanie pisać. Przepraszam, ale powinnam w niedługim czasie wrócić :-) Cieszę się, że ktoś o mnie pamięta, ściskam mocno ;-*

      Usuń
    2. RoztrzepanaJakNikt2 stycznia 2016 20:49

      Bardzo mi przykro z powodu śmierci twojej babci :( Ciesze sie, ze wracasz :)

      Usuń
    3. Susannah rozumiem Twoją sytuację, nie musisz przepraszać. Pamiętaj, że jesteśmy z Tobą. Ściskam mocno, kochana :*

      Usuń
  4. Powiem krótko twój blog jest świetny
    Ale czy Ty o nim jeszcze pamiętasz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie następny rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem ci,że zaczęłam czytać tego bloga gdy było chyba 12 rozdziałów..? Nie pamiętam dokładnie.. Ale wiem,że bardzo lubie tu wracać i raz na jakiś czas przypomnieć sobie tą piękną, radosną, ale czasami także wzruszającą historie. Mam nadzieję,że kiedyś ( najlepiej jeszcze w tym roku ) pojawi się tu 20 rozdział.
    Życzę weny i pozdrawiam
    Malinka ;3 ♥

    OdpowiedzUsuń