Kursor

GRY

piątek, 19 grudnia 2014

WRACAM

Kochani! To nie jest nowy rozdział (jeszcze), ale krótka informacja. Otóż WRACAM :-D Jest 19 grudnia, blog zawiesiłam 16 sierpnia.... trochę czasu minęło, ale przez te 4 miesiące zyskałam wiele nowych pomysłów. Mam teraz dużo wolnego, więc postaram się dodać też dużo rozdziałów (jestem Wam to winna). Jeden jest prawie napisany i mam nadzieje, że już pojutrze go wstawię. Widziałam, że ktoś czekał na nowy rozdział, ale nie wiem czy te osoby nie znudziły się i zrezygnowały. Mam nadzieje, że to przeczytają i będą czekały na kolejną notatkę ;-) Jeśli nie.... no cóż. 4 miesiące to dużo czasu.... To tyle. Jeśli ktoś tu jest, to dziękuję za wytrwałość. Mam nadzieje, że Was nie zawiodę. Do zobaczenia niebawem :-*

5 komentarzy:

  1. Cieszę się, że wróciłaś! Pisz proszę bo nudno w domu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wreszcie wróciłaś! Jej jak się cieszę ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś mnie tchnęło, żeby dzisiaj tu zajrzeć i odświeżyć sobie Twoje opowiadanie...Patrzę...O KURDĘŁKĘ!! WRACASZ!! Rany jak się cieeeszę! <33333 Normalnie aż nie mogę opisać jak zalewa mnie radość!! :D Dziękuję, po prostu dziękuję (///3///)
    Weny i duuużo chęci!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie to z tej strony Legilimencja z bloga którego byłaś wierną czytelniczką (dramione-right-here-waiting-for-you.blogspot.com) Za co bardzo Ci dziękuję :*
    Chciałam powiedzieć, ze ja również odżyłam, i zakładam nowego bloga o tematyce Dramione...Jakbyś zechciała wpaść kiedyś. Prawdopodobnie za niedługo dam Ci link ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wenę - przyda się! :-D Nie masz za co dziękować, bo blog naprawdę mi się podobał. Niezmiernie się cieszę, że zakładasz nowego bloga i oczywiście oczekuję do niego linka! Bez tego się nie obejdzie :-D
      Również pozdrawiam ;-)

      Usuń