Kursor

GRY

sobota, 16 sierpnia 2014

Sowa informacyjna

Kochani!
Bardzo chcę Was przeprosić.... Niedługo szkoła, trzeba się przygotować. Obiecałam sobie, że w tym roku postaram się bardziej i nie będę zaniedbywać nauki, jak mam to w zwyczaju robić. Totalnie nie mam weny. Moje zdania są nijakie.... Pomysł mam, ale za to nie mam pomysłu jak ładnie wplątać go w opowiadanie :-/ Codziennie myślę o blogu, o tym dlaczego nie ma rozdziału, o tym dlaczego nie mogę nic napisać..... chyba potrzebuję krótkiej przerwy. Podjęłam decyzję, która jest dla mnie bardzo ciężka. ZAWIESZAM bloga :'-( Nie usuwam, nie zostawiam. Ja tu wrócę! Ja muszę wrócić, ponieważ nie wyobrażam sobie, że nie dokończę tej historii. Ten blog jest pierwszym, który założyłam.... jest moim pierwszym dzieciątkiem. Nie porzucę go, NIGDY! Ale muszę odpocząć, muszę odetchnąć. Potrzebuję inspiracji, potrzebuję weny.... Podczas roku szkolnego miałam wenę, w wakacje myślałam, że będzie jeszcze większa, jednak ona jakby całkowicie wygasła. Wrócę albo niech ktoś rzuci na mnie Avadę. W związku z zaistniałymi wydarzeniami....

BLOG ZOSTAJE ZAWIESZONY

Przepraszam...... wrócę 

4 komentarze:

  1. Uhhhh musiałaś skączyć?! I TO W TAKIM MOMĘCIE?! Pisz dalej proszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju, dziękuję :'-) Bardzo się cieszę, że ktoś lubi moją historię xD Minęło już 17 dni szkoły, dzieją się tam BARDZO ciekawe rzeczy, które dobrze karmią moją wenę. Nie mam pojęcia kiedy będzie nowy rozdział, ale mogę zdradzić, że się pisze :-D

      Pozdrawiam ;-)

      Usuń
  2. Kiedy ten cholerny ROZDZIAŁ!?!?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest napisany w połowie. Postaram się dodać go jak najszybciej :-)
      + Nie wiedziałam, że komuś aż tak zależy.... Dziękuję
      Pozdrawiam

      Usuń