Kursor

GRY

poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Liebster Award

Dziękuję Cukrowe Pióro z Hogsmeade za nominację :-)


*Nominacja jest to nagroda, przyznawana za „Dobrze wykonaną robotę”. Jest dedykowana blogerom o mniejszej publiczności, w celu rozpowszechnienia ich twórczości. Gdy odbierzesz nagrodę, odpowiadasz na 11 pytań, po czym zadajesz tak samo 11 zapytań 11 nominowanym przez siebie osobom.*

1.Co teraz czytasz?
Aktualnie jestem "zajęta" "Oskarem i panią Różą", książkę przeczytałam, a jako, że to lektura muszę uwagę skupić na tej książce, więc aktualnie nie czytam nic, oprócz blogów.

2.Jaki film chcesz oglądnąć?
Nie mogę się doczekać filmów z Emmą Watson <3 Oraz czekam na ekranizację "Zbuntowanej" w internecie z polskimi napisami.

3.Ulubione miejsce w domu? Dlaczego?
... Łazienka xD Czuję się, jakbym tylko tam miała chwilę spokoju. Nikt mnie nie woła, nikt nie wchodzi, nikt nic ode mnie nie chce, cisza i spokój, ah...

4.Cytat opisujący twoje życie w tej chwili?
"Jeśli kochasz kogoś za jego urodę, to nie jest miłość, ale pożądanie.Jeśli kochasz kogoś za inteligencję, to nie jest miłość, lecz podziw.Jeśli kochasz kogoś dla majątku, to nie miłość, ale zainteresowanie.Jeśli kochasz kogoś i nie wiesz dlaczego, to jest PRAWDZIWA miłość... < 3"

5.Jakich wykonawców/zespołów słuchasz?
Różnych, nie mam ulubionego. Słucham tego co wpadnie mi w ucho, bez względu na to, kto to śpiewa itd.

6.Rzecz, którą zabierasz wszędzie?
Chyba telefon ^^

7.Ideał chłopaka/ dziewczyny? Ale musisz wybrać postać z książki? Dlaczego on/ona?
Moim ideałem jest Draco Malfoy <3 Uwielbiam go takiego złego... bo wiem, że to tylko maska, tak na prawdę jest czuły, opiekuńczy, romantyczny itd. No a do tego, nie oszukujmy się - jest meega przystojny *.*

8.Masz jakąś pasję?
Pasja to za dużo słowo... Kocham tańczyć i słuchać muzyki, ale po prostu to lubię (kocham), ale wątpię, żeby można było nazwać to pasją ;-)

9.Robisz jakieś rzeczy na szczęście? A może masz jakieś ‘talizmany szczęścia’?
Moja odpowiedź będzie króciutka: nie :-)

10.Wymyślasz sobie jakieś historyjki przed snem?
Hahaha, taak. Zwłaszcza jak nie mogę zasnąć, to wymyślam sobie, że jestem np. w Hogwarcie i jestem Ślizgonką i chodzę z Draco, mam przygody z Voldemrotem itd. Albo że jestem u siebie w szkole, ale nie jestem tym za kogo się podaję i prawda wychodzi na jaw i chłopak, który mi podoba inaczej na mnie patrzy itd. Hahahaha, głupiutka ja :'-D

11.Co robisz jak się stresujesz?
Oh, jeśli jestem w szkole, to zazwyczaj jestem wkurzona i zaczynam warczeć na wszystkich dookoła... A jak jestem np. w domu to słucham muzyki, czytam moje ulubione blogi albo sięgam po moją ulubioną książkę i czytam.

Pytania ode mnie:
1.W jakich fandomach jesteś?
2.Z którym bohaterem najbardziej się utożsamiłeś?
3.Czy zakładasz czasem tzw. "maskę"? Jeśli tak, to w jakich sytuacjach najczęściej Ci się to zdarza?
4,Czy jest coś czego żałujesz? Co to takiego?
5.Jakie książki najczęściej czytasz? Która jest Twoją ulubioną, a która znienawidzoną? Dlaczego?
6.Napisałeś autobiografię, która teraz ma być podstawą do filmu o Tobie. Jaki aktor/aktorka Cię zagra? A może sam siebie zagrasz? Dlaczego?
7.Film, który wzruszył Cię do łez?
8.Jaki jest Twój wymarzony zawód? Dlaczego?
9.Twój ulubiony cytat, motto?
10.Najbardziej szalona rzecz, która zrobiłeś/masz zamiar zrobić?
11.Ulubione kwiaty oraz samochód?

Nominuję: (jeśli nie chcesz, nie rób ;-)

◘ http://hermiona-granger-historia-prawdziwa.blogspot.com/
◘ http://dramione-love-is-the-challenge.blogspot.com/
◘ http://blinny-dramione-pani-weasley.blogspot.com/
◘ http://domsalazara.blogspot.com/
◘ http://miloscnietypowa.blogspot.com/

Ps. Nagnę zasady i nominuję tylko 5 blogów, ale to tylko dlatego, że to jedyne blogi, które nominować "mogę" (wiecie o co mi chodzi, mam nadzieje xD) ;-)


6 komentarzy:

  1. Dziękuje, że zrobiłaś :) Masz genialną lekturę :') ściskam ! ;3

    www.jakaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, ja dziękuję za nominację ^^ A i owszem... najlepsze jest to, że najpierw przeczytałam Twoją recenzję na blogu, a potem się dowiedziałam, że mam taką lekturę hahaha

      Usuń
  2. kiedy rozdział?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam, nie wiem. Na razie udało mi się napisać jedynie wstęp....

      Usuń
  3. Widzę, że nie tylko ja jak nie mogę zasnąć, to wymyślam sobie różne dziwne rzeczy :D Oskara i panią Różę też niedawno przerabiałam, bardzo fajna książka. Jak się stresuję to też na wszystkich w szkole warczę :D Haha dużo mamy wspólnego :D
    Pozdrawiam!
    lavenaornora.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham twojego bloga !
    Kiedy następny rozdział ?

    OdpowiedzUsuń