Kursor

GRY

piątek, 21 lutego 2014

Witam Was bardzo serdecznie

Mój blog wcześniej znajdował się na blog.pl, ale postanowiłam go przenieść na blogspota. Nie usuwam tamtego bloga, ale żeby było łatwiej, to te 11 rozdziałów wkleję tutaj. Będzie prościej dla nowych czytelników (o ile tacy będą) i dla tych stałych, którzy będą chcieli odświeżyć sobie pamięć. Od razu uprzedzam KANON ZAKOPAŁAM W PIWNICY, także jeśli ktoś szuka dobrego bloga - to przykro mi, ale to nie ten adres (niestety). Zdaję sobie sprawę, że to dziecinna historia, która jest wręcz parodią. Mimo to skoro już ją zaczęłam, to chcę ją skończyć, chociaż będę miała się z czego w przyszłości pośmiać, a i wspomnienia będę dobre :) Także, przepraszam wielbicieli dobrego smaku i autorów świetnych opowiadań, za psucie opinii o autorach fanfiction. A jeśli Cię to nie zraziło, to zapraszam

1 komentarz: